Alla inlägg under februari 2015

Av halmtussen - 25 februari 2015 12:42

En riktigt trögstartad o jobbig dag idag. Försovning gjorde inte det hela bättre. Jag har försökt att ringa och få tag på folk vilket verkar vara omöjligt. Intervjustudien gick lyckligtvis bra, nu är det bara den svåra biten kvar... Känner mig allmänt off men det kanske blir bättre efter en kopp kaffe och lite häst-gos.

Av halmtussen - 21 februari 2015 13:42

som Kalla & c:o när dom gick i mål på tv:n. Nu har jag visserligen bara varit ute och mockat och fixat i stallet. Det är otroligt svårt att tro att konditionen försämras så oerhört bara för att man är gravid. Det stör mig lite för jag är verkligen inte van vid det... 

För övrigt var det väldigt skönt att stå ute och mocka grushagen i godan ro och gå och fundera och inte behöva blåsa bort. Jag vet inte hur längesedan det var så vindstilla här hemma. Skönt är det i alla fall. 

Dags att åka tillbaka till jobbet för lunchrasten närmar sig sitt slut. 

Av halmtussen - 19 februari 2015 08:41

Nu var det ett bra tag sedan jag loggade in o skrev nåt. Jag o dottern är sjuka. Igen. Statistiskt sett tror jag att hon är sjuk i snitt 1 gång per månad. Sambon o jag försöker att vabba lika mycket var. Ofta delar vi på dagarna så att vi jobbar morgon+förmiddag eller eftermiddag och kväll. Det brukar fungera ganska bra. 


I fredags var det dags för ultraljud ❤ och det var lika omtumlande och spännande denna gång! Allt såg bra ut och bebisen var mycket pigg därinne. Magen växer och blir större o större! Nu är jag i v 21 så hälften är klart 😆

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards